фоторедактор онлайн фотошоп онлайн игры онлайн

Урок-кейс «Ігровий урок для вивчення графічного редактора Paint»

Paint
Автор кейсу: Мазуренко М. С.
Каскад: Математика та комп'ютери.
Рівень: 2 клас.
Урок: Комп'ютери та програмування.

Мета: засвоїти знання з різних галузей наук, практики та перспектив на прикладі кейсу «Ігровий урок для вивчення графічного редактора Paint».

Завдання:
- проаналізувати зібрану цільову інформацію;
- опанувати знання наук, що стосуються відповідної галузі;
- ознайомитися з визначенням графічного редактора;
- проаналізувати походження та значення слова «paint»;
- переглянути відеоролики з основ роботи в програмі;
- обговорити можливості програми;
- закріпити навички роботи в програмі за допомогою гри.

Обладнання:
- підготовлена презентація з завданнями;
- для проведення гри підготувати трьох учнів 5–6-го класу, які будуть виконувати ролі Ганнусі, Елзіка та Мудрунчика.


Розгортка за предметами:

Інформатика
Етимологія + Англійська мова
Історія
Література
Фізкультура
Малювання
Математика
Логіка
Українська мова

PaintВступна пояснювальна записка
З 2000 року в нашій школі викладається інформатика в 1-7 класах за підручниками “Сходинки до інформатики”.
Склалась вже схема проведення уроків: перевірка і аналіз виконання домашнього завдання, актуалізація опорних знань, пояснення нової теми, фізкультхвилинка, практична робота за комп'ютером, релаксація, обговорення домашнього завдання і підведення підсумків уроку. Діти чітко знають мету кожної частини уроку, що дозволяє економити час на організаційній частині і продуктивно використовувати кожну хвилину уроку. Але майже немає правил без виключень! Такими виключеннями я пропоную уроки з елементами гри. За вмілого використання гра може стати незамінним помічником вчителя. Навчатись, граючись! Ця ідея цікавила багатьох педагогів. Практично вирішити цю задачу, на мій погляд, зміг наш сучасник, добре відомий всім Ш. О. Амонашвілі, майстер-класи якого мали змогу відвідати бажаючі в 2005 році. Гра для вчителя стає інструментом виховання, дає змогу врахувати вікові особливості дітей, розвивати ініціативу, створювати атмосферу розкутості, самостійності, творчості, а для учня – відчути радість дитячого життя.
Я пропоную конспект ігрового уроку для учнів 2-го під час вивчення графічного редактора Paint та учнів 3-го класу, коли тільки починається вивчення алгоритмізації.

Графічний редактор комп’ютерна програма, призначена для створення та редагування зображень (малюнків).


Урок-гра “Ми все знаємо!”


"Навчитись можна лише тому, що любиш і
чим глибші і повніші повинні бути знання,
тим сильнішою і живішою повинна бути любов."

Й. В. Гете
 
РaintРaint


Paint Paint


ПредметІнформатика

1. Організаційний момент.
Сьогодні до нас на урок завітають наші давні знайомі, які з першого класу супроводжували вас по сторінках підручників.

Як ви думаєте, хто це? (Ганнуся, Елзік, Мудрунчик).

Ви їм дуже сподобаєтесь, якщо продемонструєте свої знання, швидкість думки, кмітливість.
Ми їх чекаємо з хвилинки на хвилинку, а поки що поділимось на дві команди і виберемо капітанів. (Капітанам вручити сигнальні картки.)

2. Початок гри.
До класу заходять Ганнуся, Елзік і Мудрунчик, вітаються з дітьми.
Ганнуся: Ми щойно повернулись з космічної подорожі на планету Елзіка. Там діти дуже люблять математику і все знають про комп'ютери.
Мудрунчик: Я думаю, що і ви теж навчились працювати за комп'ютерами, багато знаєте про них!
Елзік: А давайте перевіримо! Оголошую перший конкурс.
Учасники команд по черзі називають слова, зв'язані з інформатикою та комп'ютером. Хто останній назве слово, той і переміг.
Команді, що перемогла нарахувати 1бал.

Paint ПредметЕтимологія + Англійська мова
Слово «paint» у перекладі з англійської мови означає «малювати», точніше «малювати фарбами». Процеси малювання олівцями, креслення... називають словом «draw».


ПредметІсторія

Спочатку Paint.NET створили звичайні старшокурсники з комп'ютерних наук. Сталося це навесні 2004 року. З часом програму змінювали – робили все кращою і кращою. Тепере ми можемо створювати на комп'ютері різноманітні малюнки – як простенькі, так і складніші.

 
ПредметЛітература
Ганнуся: В польоті ми з друзями склали вірші про комп'ютерні пристрої, зараз ми їх прочитаємо, а ви відгадайте про який пристрій йдеться.
Командам по черзі читаються віршики і за правильну відповідь нараховується 1 бал.

Скромний сірий колобок
Довгий, тонкий проводок
Зверху на коробці
Дві великі кнопки
В тебе є хороша
книжка,
А в комп'ютера є ......(мишка).

Сотня клавіш, різні знаки
Спершу учні – небораки,
А тепер раз – два і готово
Відстукали слово.
Ось де пальцям фізкультура

І це все – ......(клавіатура).

Ось на нім комп'ютер пише
І малює без зупинки
Найцікавіші картинки
А влаштовує цей хор

Чарівник наш - ......(монітор)

В блоці цім живе процесор
Помічник він, не агресор
В ньому щось гуде, співає
Одним оком нам моргає.
Головний він недаремно,

А зовуть його .....(системним)

І комп'ютери порою
Розмовляють між собою
А для цього їм потрібна
Річ відома не усім
До
телефона підключай
І повідомлення приймай,
Адже мову ми ведем

Про зв'язок через .....(модем)

Ось я кнопку натискаю
І папір вже заправляю.
Він друкує без зупинки
Вірші, пісні і картинки
І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це ...(принтер)

На ній записані програми

І для тата і для мами
В упаковці як конфета

Швидко крутиться ......(дискета)


Мудрунчик: Я знаю, що ви дуже любите відгадувати загадки, ребуси. На екрані ви бачите зашифроване слово. Ваша задача: відгадати слово, капітану записати на листочку і віддати Ганнусі. (Кожна правильна відповідь 1 бал.)

ПредметФізкультура

Елзік: Тепер ви заслужили право на фізкультхвилинку.
Пограємось в “3-13-33”.
На рахунок 3 руки вперед, 13- вверх, 33- в сторони. Той, хто помилиться, вибуває з гри.(Рахувати до тих пір, поки не залишаться представники лише однієї команди, команді зарахувати 1 бал.)

Мудрунчик: Я намалював дуже гарну картинку(див Додаток 1), роздрукував на принтері, а мишка погризла її, допоможіть зібрати (роздати командам два конверти з розрізаним малюнком і нарахувати 1 бал команді, яка справилась першою).

ПредметМалювання

Ганнуся
: Ось тепер вам потрібно намалювати цей будиночок на комп’ютері. (Роздати капітанам зразки малюнків(Додаток 2). За кожний намальований будиночок – 1 бал.)
Під час роботи учнів за комп’ютерами потрібно підрахувати набрані бали за попередні завдання.



Елзік
: Час вийшов, давайте подивимось, хто як справився з роботою.

Рaint Предмет Математика
Які геометричні фігури можна створювати у програмі «Paint»?
Які з цих фігур нові для вас?

Створіть у програмі «Paint» малюнок на вільну тему, використовуючи при цьому якомога більше геометричних фігур. Порахуйте, скільки на Ваших малюнках геометричних фігур.

ПредметЛогіка

Продовжіть логічний ряд:
1 квадрат, 2 прямокутники, 3 багатокутники, 2 квадрати, 2 прямокутники, 3 багатокутники, 4 квадрати...

ПредметУкраїнська мова
Неправильно говорити «два квадрата», «два прямокутника», «два багатокутника»...
Після слів «два», «три», «чотири» правильно говорити «два квадрати», «три квадрати», «чотири квадрата»...

Підбиття підсумків уроку
Настав час підвести остаточні підсумки і визначити переможця. Ганнуся, Елзік, Мудрунчик підраховують бали, вітають переможців і виходять з класу. Вчитель учням з команди, що перемогла і кращим учням з другої команди, записує „Молодець” в щоденник.

Додаток 1

Конспект ігрового уроку для учнів 2-го під час вивчення графічного редактора Paint та учнів 3-го класу, коли тільки починається вивчення алгоритмізації

Конспект ігрового уроку для учнів 2-го під час вивчення графічного редактора Paint та учнів 3-го класу, коли тільки починається вивчення алгоритмізації

Додаток 2

Конспект ігрового уроку для учнів 2-го під час вивчення графічного редактора Paint та учнів 3-го класу, коли тільки починається вивчення алгоритмізації

Конспект ігрового уроку для учнів 2-го під час вивчення графічного редактора Paint та учнів 3-го класу, коли тільки починається вивчення алгоритмізації

Графічний редактор дає змогу нам не лише створювати сволї малюнки, а й розмальовувати чорно-білі фото.

Рaint.netСписок викорситаної літератури:
1. Урок Карпюк Г.І., викладача Українського гуманітарного ліцею КНУ ім. Т. Шевченка
2. Урок Тичини М.І., вчителя-методиста та вчителя географії, м. Чернігів
3. Кобернік С.Г., Скуратович О. Я.: Географія материків і океанів: Підручник для 7 кл. загальноосвіт.навч. закладів. - К.: Навч. книга, 2009. - 319 с.: іл., карти.
4. Й.Р. Гілецький, М.М. Богович.:Географія. Довідник, 2010
5. Бойко В.М., Міхелі С.В. Географія материків і океанів: Підручник для 7 кл.



Підбиття підсумків уроку

1. Індивідуальні досягнення учнів становили:
............

2. У результаті проведення кейсу у Гіпермаркет Знань можна додати такі знахідки учнів:
Наприклад:
Іванов
Петров
Сидоров

3. Які 3 сайти допомогли здобути найсуттєвішу інформацію?
http://school.xvatit.com/
http://ru.wikipedia.org/
http://znaj.net/
...

4. На допомогу учню та коучу:
http://school.xvatit.com/

5. Де брати інформацію для кейсу:
сайт.......................................
сайт………………...……….…
сайт………………...……….…
підручники…………............…
книги……………....….............
журнали………………….….…
консультації коуча….............
інше..…………….................…

6.
Локація проведення урока-кейсу:
Урок-кейс проходить у класі. Можливе проведення заняття в музеї, парку, бібліотеці...

7.
Змагання:
Команди хлопчиків і дівчат.
Рахунок змагання між командами становив:………
Завдання їм:………….

8. Завдання додому:
Придумайте 5 запитань до уроку.

9. Тривалість кейсу:
90 хвилин.

10.
Можливість схеми заняття з учнем-дублером:
Урок веде вчитель. Припустимий дублер.

11. Отримані результати та вироблені компетенції:
- уміння швидко знайти необхідну інформацію з теми та навколо неї;
- уміння креативно користуватися здобутою інформацією в практичних цілях;
- засвоєння конкретних знань з галузі хімії, фізики, історії, мистецтва, літератури, нанотехнологій та інших системних розділів (наведені в розгортці) в обсязі звичайної шкільної програми, а також розширеного курикулуму;
- уміння конструювати «нові знання» на основі отриманих знань і їх сегментів;
- апгрейд інтелектуальних і комунікаційних здібностей.

12. Теги:
У цьому кейсі містяться посилання на розділи та уроки, що відповідають шкільній програмі:
Інформатика: комп'ютер + посилання на розділ
Информатика: Paint
Географія: атмосфера
Математика: швидкість, геометричні фігури
Зарубіжна література: Й. В. Гете
Англійська мова: посилання на розділ
Українська література: книжка
Литература: загадки
Технология: квадрат

Також у кейсі містяться посилання на важливу інформацію, що розширює кругозір:
Новинки телефонов: телефон
Ньюсы на Xvatit.сom: принтер

Примітка:
Кейси складаються таким чином, щоб кожен из них містив знання, які цілком відповідають чинній шкільній програмі. Для цього в кожному кейсі робляться посилання на ті параграфи зі шкільних підручників, де наведено повний навчальний матеріал.
Наприклад, в одному з кейсів у розділі «Хімія» є посилання на хімічні елементи: срібло, йод, магній. У другому кейсі – на хлор, золото, калій. У третьому – ще на кілька елементів і хімічні реакції. Таким чином, кілька десятків кейсів дозволяють заповнити всю таблицю Менделєєва.
Таким самим чином в одному з кейсів подаються посилання, наприклад, на тему з фізики, пов'язану з електромагнітними коливаннями. У другому – на хвильовий рух світла, у третьому – на «тиск» тощо. Кілька десятків кейсів дозволять охопити всю шкільну програму з фізики.
Таким чином, ідеальні уроки-кейси побудовані так, щоб поєднати 2 в 1, а саме: не тільки дати теоретичні базові знання про науки, а й їх взаємоув'язку разом із практичним застосуванням цих знань.

13. Автори:
Автор базового кейсу:
Мазуренко М. С.

Брали участь в апгрейді кейсу:
Карпюк Г. І., Тичина М. І., Пилипенко В. В., Камонгар Г. Н.

Додай свій матеріал
Напиши листа до Гіпермаркету Знань
Перехід на сайт xvatit.com

А тепер іди та покращуй світ!
Похожие статьи:
Тема: Звук [a], позначення його буквами Аа. ”Лікар Айболить”. Мета: Ознайомити учнів з алфавітною назвою букви А. Збагачувати
Автор кейсу: Биков Д. Я. Каскад:Особистісне зростання Рівень: 6- 8 клас Урок: Уроки щастя Ціль:
Автор кейсу: Биков Д. Я. Каскад: Загальнолюдські цінності Рівень: 7 - 9 клас           Урок: Мораль і цінності
Автор кейсу: Биков Д. Я. Каскад: Особистісне зростання Рівень: 6- 8 клас Урок: Уроки щастя
Комментарии к статье:
Контакты Реклама на сайте Все права защищены © 2008-2015. Xvatit.com | TDX
liveinternet counter
При использовании материалов ресурса ссылка на xvatit.com обязательна (для интернет ресурсов - активная и индексируемая поисковыми системами гиперссылка).
Все советы, методики и рекомендациии на портале xvatit.com размещенны только в ознакомительных целях. Перед их применением обязательно проконсультируйтесь с врачом.